Skontaktuj się z Nami

KONTAKT

Napisz do Nas chętnie odpowiemy na Twoje pytania.


    *Akceptuję Politykę Prywatności oraz Warunki Korzystania z serwisu. Administratorem Twoich danych osobowych zawartych w formularzu jest Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, ul. Słowicza 32 (02-170) („Avon”). Twoje dane są przetwarzane w celu zawarcia umowy o współpracę z Avon oraz oferowania Twoich naszych produktów. Prosimy o zapoznanie się z pełną informacją o tym jak przetwarzane są Twoje Dane Osobowe zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o ochronie danych nr 2016/679 („RODO”)

    Masz pytanie, chcesz uzyskać szczegóły dotyczące Twojego konta, zamówienia lub jakąkolwiek inną informację?
    Nasz zespół zobowiązuje się udzielić Ci odpowiedzi w jak najkrótszym terminie.
    Skontaktuj się z Nami mailowo lub telefonicznie.

    ZADZWOŃ
    Tel. kontaktowy: +48 602 222 692
    Pon-Pt: 10:00-20:00

    NAPISZ DO NAS
    klub.avon.polska@gmail.com

    • Jak zamawiać na Avon Online?

    3 kroki do zamówienia! Proszę kliknij tutaj i dowiedz się jak zamawiać na Avon Online.

    • Jak znaleźć produkt w sklepie online?

    Masz kilka możliwości. Możesz skorzystać z wyszukiwarki produktów bądź z menu „Wybierz produkty” wybrać odpowiednią kategorię. Możesz również skorzystać z, gdzie możesz zamówić po kodzie produktu.

    • Jak utworzyć konto Avon Online?

    To proste – kliknij przycisk Zaloguj lub załóż konto w trakcie składania zamówienia – wystarczy podać e-mail, telefon, adres i gotowe!

    • Co zrobić, gdy nie pamiętam swojego hasła?

    Wystarczy wybrać opcję Nie pamiętam hasła pod formularzem do logowania do konta. Podaj swój adres e-mail i kliknij „dalej”. Po paru minutach sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą (lub folder spam), gdzie znajdziesz wiadomość z instrukcją, jak ustawić nowe hasło.

    • Jaki jest proces zamawiania oraz dostawy?

    Konsultantka po otrzymaniu Twojego zamówienia skontakuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółowych warunków umowy sprzedażyw tym miejsca, dnia i godziny odbioru produktów.

    Co zrobić, kiedy chcę zwrócić produkt?

    Konsultantka ma 45 dni od daty wystawienia faktury przez AVON na zwrot produktów. W celu uzyskania szczegółowych informacji, skontaktuj się z Konsultantką, u której dokonałaś zakupu (kliknij „Moja Konsultantka” na swoim koncie i wybierz opcję „wyślij wiadomość”)

    • Chcę zostać Konsultantką/Konsultantem.

    To proste – zostaw swoje zgłoszenie tutaj. Dane te zostaną przekazane do przedstawiciela firmy Avon, który w ciągu kilku dni skontaktuje się z Tobą i umówi na spotkanie w miejscu i czasie dogodnym dla Ciebie, aby zawrzeć umowę.

    • Zgubiłam numer personalny i nie mogę zalogować się do Klubu Avon.

    W celu odzyskania numeru personalnego prosimy o kontakt z Działem Obsługi Konsultantek pod numerem 22 878 28 00 czynnym pon-pt w godzinach 8.00-20.00.

    • Chciałabym otrzymać bezpłatne próbki.

    Informujemy, że nie prowadzimy wysyłki bezpłatnych próbek. Nasze produkty możesz nabyć u Konsultantki lub poprzez sklep internetowy avon.pl. Jeśli nie masz kontaktu z żadną Konsultantką, wypełnij formularz na naszej stronie internetowej lub skontaktuj się z nami od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00, dzwoniąc na numer naszej infolinii 801 353 303. Twoje dane przekażemy jednej z naszych Konsultantek, mieszkającej najbliżej Ciebie. Dzięki temu będziesz miała zawsze szybki dostęp do naszych kosmetyków.

    • Klient/Konsultantka

    Jeżeli jesteś Konsultantką Avon i chcesz wysłać do nas wiadomość – zaloguj się do Klubu Avon i skorzystaj z opcji „Pomoc i kontakt”.

    • Chciałabym dostać bezpłatny katalog AVON.

    Informujemy, że nie prowadzimy wysyłki bezpłatnych katalogów. Z naszymi produktami można się zapoznać w sklepie internetowym avon.pl lub u naszej Konsultantki. Jeśli nie masz kontaktu z żadną Konsultantką, wypełnij formularz na naszej stronie internetowej lub skontaktuj się z nami od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00, dzwoniąc na numer naszej infolinii 801 353 303. Twoje dane przekażemy jednej z naszych Konsultantek, mieszkającej najbliżej Ciebie. Dzięki temu będziesz miała zawsze szybki dostęp do naszych kosmetyków.

    • Data produkcji i termin przydatności kosmetyków Avon.

    Na produktach Avon zawsze podawana jest data produkcji. Np.: data produkcji z opakowania: Z030516 oznacza, że kosmetyk został wyprodukowany w dniu 03.05.2016. Stosujemy również oznaczenia w postaci symbolu otwartego słoiczka. Obok tego symbolu bądź wewnątrz słoiczka podana jest liczba miesięcy, w ciągu których należy zużyć produkt od dnia jego otwarcia. 12M oznacza, że od chwili otwarcia produkt powinien zostać zużyty w ciągu 12 miesięcy. Produkty bez symbolu otwartego słoiczka np. aerozole, mają termin przydatności 3 lata od podanej daty. Termin ten nie skraca się, niezależnie od momentu otwarcia produktu.